IKEA x2

Shit, det har hänt så mycket så jag vet inte vart jag ska börja, men man måste börja någonstans och det fåt bli med med nyår. Nyår var fin fint med fest hemma hos Nick. Jag kom dit med Jack Daniels och öl, stört bra kombo! Nick, Fji och deras polare med med sig FETA raketer som vi firade in det nya året med, vilket dunder start på det nya året!

Annars då? Jo, min födelsedag i lördags! Det var riktigt trevligt med middag med pappsen, bror, Therese och Sara. hellugn kväll. Kvällen innan hade jag bjudit in mina närmaste täby vänner hem till morsan på lite firande i förväg. Det var också stört trevligt, sälskapet kom med en present som innehöll "Jag har aldrig" i kort form. Så sjukt kul, det kommer lätt bli fyllespelet 2010! Till och med morsan var med på ett hörn, och vissa saker kunde man ha önskat att man inte sett. hahaha!

På min födelsedag fick jag en hel jävla sängram som är stört snygg. Problemet var bara att igår så monterade vi upp hela skiten, och efter två timmar när vi byggt ihop allt så märker vi att sängstommen är för liten! Så jag var tvungen att montera ner allt igen i morse för att senare packa ner allting i kartongerna för att åka och byta den. Det gick i alla fall bra, och nu ligger jag i min ommonterande säng, helt slut efter allt bärande upp och ner för våra trappor. Min rygg vilar rätt bra mot stödet och kudden.





Kommentarer
Postat av: Marvin "Brush" Brantklev

gud vad du skriver bra simon. man blir intressera, du skriver personligt! :)

2010-01-27 @ 21:26:15
URL: http://www.myspace.com/Marvin.B

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0