Here we go

Jag har äntligen köpt min studio, hela kalaset gick på 28 tusen, men då köpte en mac dator också.
Än så länge har jag inte hunnit spela in något vettigt, men jag skyller på att jag inte har någon stans att ha prylarna. För tillfället har jag allt på matbordet i matsalen och det låter inge vidare bra där inne. Men snart känner jag att det måste börja bli dags. Jag kanske ska fixa någon nödlösning så länge. Men tills dess kan jag få sukta lite med en produktion jag gjorde hemma hos brorsan innan jag köpte min egna studio. Hey Everyone!




Kommentarer
Postat av: Eric Dödens

på 0:26 , säger du "I'm gay"? haha



Coolt att ha egen studio!

2010-03-03 @ 03:04:37
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0