Old man hostile!

Herregud, jag har fortfarande men för livet! Idag på jobbet kom det fram en lång tjock gubbe som skulle beställa mat utav mig, han såg ut som vilken gubbe som hälst fast med en lite för stor mun. Allt var normalt fram till att han står och ler mot mig efter beställningen är färdig, och frågar mig om jag jobbar på onsdag! Varför frågar han det? tänkte jag. Så jag svarade att jag inte visste, vilket jag heller inte gjorde men. Till svars så frågar gubben mig om jag skulle vilja gå på bio. WOW SAKTA I BACKARNA NU VA! var det första jag tänkte. Han fortsätter med att berätta att han fått gratis förhansvisningar till en film på onsdag och ger mig två biljetter. Jag ser på biljetten att den är onumrerad och tar därför emot den. Hade den varit numrerad så hade jag bara blivigt freaked, för det hade betytt att jag var tvungen att gå på bio med HONOM. Screw that. Denna gubbe gick emot ALLA mina egenskaper. 1. HAN ÄR EN MAN.
2. Han är hundra år gammal 3. Han är ful. 4. Han är tjock. Nej, jag blev lite äcklad men what the hell fick två gratis biobiljetter. så...

WHO'S WITH ME!?
Bion är på Onsdag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, du repar på onsdag.

2009-09-26 @ 09:57:34
Postat av: Sandra

Hahahahahhahahahaha åååh Simon, din stackare. Han tyckte att du var het, fan ta det som en komplimang... ;D

2009-09-26 @ 10:20:47
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: beckie

hahahahaha whaaaaaaaat?

synd att inte jag är kvar i stockholm annars hade jag längt hängt på!

2009-09-26 @ 15:18:18
Postat av: Hugo

JAG VILL JAG VILL :D

2009-09-27 @ 13:28:20
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: stephany

nej simon du & Jag ju :(

2009-09-27 @ 15:13:59
URL: http://deadfranky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0