It's all about the money, honey!

jaha-ja, Ännu en dag avklarad. Och åter igen blev denna dag till en Foto-dag! Men denna gång fick Fji vara med. Han hade sin monster kamera med reflexskärm med sig. Jag, Stephy och Elin var så klart med. Till en början så gick vi bara runt i den underbara huvudstaden och kolla in saker. Sen hittade vi ett bra ställe att fota på. Det blev några riktigt bra bilder, men eftersom att det är Fji vi pratar om så lär man inte få se bilderna förens nästa månad eller nått sånt. Anyway! Stephy, Fji och Elin stack hem till Stephy och festade medans lilla jag skulle ta mig till jobbfan.
jag hathat älskar mitt jobb på donken. Detta är varför jag står ut;

Idag t.ex fick jag beröm för mitt hår, två gånger!
en gång utav två brittiska pensionärer och en annan gång utav en kille som brukar handla av mig som är svin trevlig. Tog has namn idag. han hette Fredric. Den andra anledningen är för att i slutet av månaden så märker man att man hur duktig man varit på lönen.

Det tråkiga är man missar alla trevliga kvällar med sina vänner varje helg.
fml. Men Stephy är gulligast och uppdaterade mig om kvällen via telefon på mina raster. Det uppskattades mkt mkt.


Kommentarer
Postat av: Elin / Hugo

erkänn att steph har designat din blogg? =) den är jittefin

2009-09-12 @ 21:05:56
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: Ville

Men lol, de där orden som jag skickade :P Vem är det som skriker där uppe?

2009-09-13 @ 00:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0