I'm back from the dead!

Nu var det helt toklänge sedan jag uppdaterade min blogg. Jag tröttnade ganska fort på det här med bloggandet. Jag antar att bloddinbella och pussy har mkt med saken att göra. Man blir ju helt avtänd på att blogga efter allt snack om dem där. Men nog om det, varför jag har återvänt har helt och hållet med en person att göra. Det finns en person som är så underbar och helt sjukt värd att denna person ska få ett helt blogginlägg utav mig. Och inte vilket blogginlägg som hälst heller, utan mitt första på månader. Och denna person är Stephany. Min nya awsomeness vän. Jag vet att hon inte är som alla andra förlorare där ute. Så, var så god Stephany, här får du av mig! Och som om att det inte skulle vara nog. Hon är till och med bättre än mig. Jag gav henne ett blogginlägg och hon ger mig en helt ny blogg! Tack så jätte mycket baby :*


- Love you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0