Jag ville försvinna

Nu jobbar jag så mycket att jag inte ens hinner blogga om det! Herregud och igår gjorde jag bort mig något sjukt mycket. Det är nästan så jag inte ens pallar blogga om det så pinsamt var det. Jag borde skriva 'FAIL' med stora bokstäver över hela min panna. Det handlar om att jag har så mycket jobb att jag blandar ihop alla mina scheman. Det som absolut inte får hända hände mig: Jag kom försent till mitt jobb på Carlings.
Jag har knappt jobbat där i en vecka och jag kollar fel på schemat. Jag trodde jag var ledig, så ringer dem till mig och frågar var jag är någonstans. Jag bara släppte allt och drog det snabbaste jag kunde. Fick skämmas ögonen ur mig, och händer detta igen kan jag kyssna mitt drömjobb good bye. Men det ska inte hända igen. Aldrig. Annars går det rätt bra för mig. jag fick över 3.0 i ppk en dag (plagg per kund). Det är hur många plagg man säljer i snitt per kund och i veckan fick jag som sagt ett på över 3.0 vilket är sjukt bra. annars ligger mitt ppk på 1.53 i snitt under hela tiden jag jobbat, och 1.5 är mycket godkänt.

Idag så jobbade jag öppning på Carlings mellan 10.00 - 15.00 och det gick helt okej. Det var min chef Sofie som öppnade med mig och hon är stört skön att jobba med. Elias och Sara kom förbi och köpte lite kläder av mig, vilket fick mig på bra humör! de stannade dessutom kvar och väntade på mig tills jag slutade vid 15 så man fick sälskap till jobb nummer två - donken. Klockan 16.30 gick startskottet för nästa äventyr och slutade inte förens vid 21.00. En Fullspeckad dag med andra ord. Jag somnade nyss framför datorn. Men det lär väl bli rätt sent idag också, som alla andra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0