all that's left is my heavy breathing

Ibland blir det inte som man vill, ibland får man inte det man vill ha. Idag var en sådan dag i alla fall. Jag har gått runt och funderat på om jag ska köpa en t-shirt jätte länge, om det varit värt att köpa den redan nu då jag kanppt haft några pengar alls eller om jag skulle vänta tills jag fått min lön. Men så fick jag ett ryck, idag skulle jag köpa tröjan oavsett ekonomin. När jag väl kommer till t-shirt store och står framför tröjan.. så ser jag att den inte finns i min storlek. fml. De storlekar som fanns var: X-small, X-small, X-small, X-small, X-small, X- large. Jag kände hur hela min värld gick under. Aja, men vad har man lärt sig idag då? Man kan inte få allt man vill ha här i livet.


bilden är tagen av fji när vi var ute och fottade i söndags!





Kommentarer
Postat av: Hugo

jag hitta skor idag!

2009-09-16 @ 03:00:12
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: patrik

Fin bild!

2009-10-02 @ 00:59:51
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0