skärpning!

Nu får jag ta och skärpa mig när det kommer till uppdateringar av blogginlägg. Det händer massa saker men jag tar mig aldrig tiden att skriva om dem. Först det viktigaste; JAG LEVER! det känns väl lite skönt att veta?

I onsdags åkte vi till Sala med bandet för att spela in våran fjärde demo men kan man kanske kalla det första singel? vi kommer att släppa låten tillsammans med ett realease datum, men mer än så får jag inte tala om. Inspelningen gick hur bra som helst även fast man bara hade fått sig två timmars sömn natten innan så man var väldigt seg hela dagen. Jag fick sång coatching utav Dinos kära vän Niklas som för övrigt kanske blir min personliga sångpedagog. Han var jätte duktigt och lärde mig en hel del utav sångtekniker. Gitarrdelarna gick otroligt segt och mot slutet så rann tiden bara iväg och vi hade inte ens kommit halvvägs. Jag fick ta över gitarren på vissa delar av någon konstig anledning men tillslut föll allt på plats. Denna låt kommer bli riiiktigt bra, ni kommer inte missa det när det är dags!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Spännande!

Jag gillade din mustasch du hade förut btw

Just sayin ;)

2009-10-23 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0