"NY FRISYR"

Idag var jag hos Björn axén och fixade frippan. Det blev inget speciellt denna gången. Det ser lika dant ut, fast tunnare och lite kortare. Jag kom på att för att få den frisyren jag verkligen vill ha så måste jag låta mitt hår på sidorna växa ut bra mycket mer, och det hade jag inte tid att vänta på. Så jag gjorde om 'min frisyr' från början igen. Det jag gjorde var att klippa ner utväxten på sidorna igen, klippte luggen några centimeter kortare, tunnade ut alla partier i håret och håret bak i nacken klippte vi kortare på höger och vänster sida så att håret som ligger i 'center' blev längre. Jag lägger upp lite före och efter bilder så ni i alla fall kan fatta att jag klippt mig lite!

Nu:








Jag hittade ingen gamal bild som visade min utväxt så pass bra, så det fick bli denna keffa. Man ser som sagt ingen vidare stor skillnad. Men det känns verkligen att det är kortare och det är jätte skönt för min del.

Då:


Kommentarer
Postat av: Elin

blev skitsnyggt! en liten del av mig vill knycka din frisyr O_O

2009-10-02 @ 01:38:59
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: Eric Dödens

goth

2009-10-02 @ 02:40:56
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0