honey, i'm rich!

Idag när jag vaknade fick jag världens ryck. Jag städade hela mitt rum, rev ut allt ur min garderob och sorterade alla mina kläder, mörka och ljusa t-shirtar, linnen, kalsonger och strumpor. Inte nog med det, så begav jag mig ut på stadens gator och inskaffade mig en ram till en bild jag fått utav Johanna, som hänger på min vägg nu. Jag köpte dessutom nya lakan och underkast. Jag satte upp några affisher på väggen och snart blir det nog en till tavla. Jag älskar att fixa till mitt rum, speciellt nu när det såg så tråkigt ut, men äntligen börjar jag få till det! Jga lägger upp bilder imorgon så fort jag får tid över.

Föresten, jag ska göra ett försök med att recensera en skiva i veckan för att få någons lags tagg under denna blogg. Det kommer bli svårt att dömma andra skivor efter man hört Pneuma med Moving Mountains. Men jag ska göra mig ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0