franky smittar

Man blir så sjukt taggad på att blogga efter man läst Stephie's blogg. Det måste vara något med sättet hon skriver och alla bilder hon lägger upp. Jag vill bli som henne. Nej kanske inte, men nästan.

Nej, nu ska jag bara lägga mig i sängen och glo på en skön jävla film. Jag tror nog att det blir 'Shrink' med Kevin Spacey i huvudrollen. Förlåt om jag är så sjukt tråkig på bloggfronten men jag är verkligen ingen höjdare på att skriva och uppdatera. Kom gärna med tipps på saker ni vill att jag ska skriva om.



Kommentarer
Postat av: stephany

hahahah

dog

2009-10-09 @ 01:56:10
URL: http://deadfranky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du? Jag kände exakt samma sak :O hennes blogg är sjukt kul :P

2009-10-22 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0