BMTH + Mustasch

jag vet inte ens var jag ska börja. Den här helgen har varit en mycket bra och trevlig helg. Det hela började på fredagen när man fick finbesök utav Beckie! score på den, redan vid två på dagen öppnade vi våra första öl och drack våra första groggar för att senare glo på Bring Me The Horizon. Spelningen var rätt cool, dock inte den bästa jag sett. Själva huvudmomentet var när jag lyckades ta mig upp på scenen under 'Football Season Is Over'. Det finns ett youtube klipp på skiten och jag kan inte sluta garva när jag ser på det. Dagen efter åkte Beckie hem och jag drog till jobbet. Efter jobbet så ringde min chef mig och frågade om jag hade lust att följa med på Mustasch spelning later on that night. Självklart tackar jag inte nej till något sånt. Mötte upp hela Carlings gänget vid globen på några bira sen vidare in till 'Ericsson Globe'. Lite utav en besvikelse att de bytt namn på globen, men vad ska man göra. Konserten var inte den roligaste jag sett, men helt okej för 0:-

Idag, söndag vart det jobb igen och sen bjöd mamsen mig, bror och brors GF på middag + BIO. Mycket najs.



http://www.youtube.com/watch?v=PFiQNnGdIGI&NR=1



Kommentarer
Postat av: Beckie!

wiho :D jag får komma snart igen tycker jag! :D

2009-10-19 @ 00:09:40
URL: http://beeckie.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe, gillar mest ränderna från när jag har legat ner på magen! haha ;*

2009-10-22 @ 23:48:11
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0