Bakis och nya vänner

Igår var sjuk med fest, killar med baseball trä, knogjärn och polis batonger. Jag tror alla där tyckte de var svin tuffa, jag ville vara som dem. anyway, idag är man rätt bakis faktiskt men dagen har varit fett värd. jag deckade hemma hos Adi, där jag aldrig varit tidigare och på morgonen blev det flera koppas kaffe. Adi's polare Jonas slaggade där också, och efter ett morgon jam i Adis vardagsrum drog vi till Jonas för att hälsa på hans fina husdjur. Två st boaormar, en var ungefär två meter och den andra 75 centmeter. Skit coola, sen hade han sköldpaddor och fula fiskar. Senare mot kvällen träffade jag lillebror och hans polare för att DEAD:a lite på IO, skön jävla dag. Nu äre sängen och datorn som gäller kanske en liten film om en stund.

Oh, våran nya Studio Diary finns uppe på youtube till våran nya låt vi håller på att spela in. Till vad får vi inte berätta än, men det kommer bli så sjukt fett. keep your eyes and ears open!





Surviving the charade - Studio Diary 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0