Studio Diary med Surviving the charade

Nu äntligen har alla anlänt till Sala för att spela in vårat skit med Dino i hans studio. Än så länge går det rätt bra, bortsätt från alla problem med trummorna i början, samt att min röst är helt fuckad. Jag fuckade upp skiten på Peace & Love festivalen då jag skrek som en galning på fyllan samt blev sjuk. Så nu är min röst helt hes. Jag har inte ont utan den bara låter helt knäppt och kan inte sjunga ordentligt. Sån maximal otur, imorgon är dagen D för sånginspelningen och det ser inte ljust ut. Idag skriver vi gitarrerna och basen. Det går rätt hyfsat i alla fall. Vi får se vad som händer i framtiden. Det skulle vara jobbigt att betala för en helt ny dag bara för min röst är fuckad. Kanske är värt det. Jag vet inte.






Kommentarer
Postat av: Eric

Den där videon var ju t.o.m. riktigt välgjord.

2009-07-06 @ 19:11:39
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0