The Dotted Line..

Last night was crazy.

Dagen började som vanligt med jobb men denna gång inte som alla andra gånger. Utan den började redan vid 07.00 vilket ledde till att jag var tvungen att gå upp vid 06.00, jag var rätt seg den morgonen. Slutade vid 15 och mötte upp Emil och Rickard som var på väg mot centralen för att lämna Rickards packning då han skulle bege sig till Uppsala. Vi satte och på BK och tog en kaffe och väntade på Sara, Kalle och Lali. Vi gjorde inte så mycket, käkade lite middag och så tills det var dags för både Kalle och Rickard att dra sig mot tågen. vi sade hejdå till alla och jag drog hem. När jag kommer hem så välkomnar pappa mig med en liten överaskning, nämligen en skjorta som han helt spontant köpt till mig. Först är jag lite skeptisk mot den. Det brukar aldrig bli bra när jag får kläder av familjen, men när jag väl provade den så var den riktigt snygg på.

Lite senare på kvällen kom Eric, Marcus och Johannes på besök med lite förkrök. Det var rätt lamt, men ölen slank ner och vi begav oss till Ace, där det var redligt tomt idag. Vid 11 tiden var det nästan helt tomt, men jag laddade upp med lite öl och vipps så var hela världen där. Riktigt kul kväll faktsikt, då jag fick träffa lite bekanta ansikten, och några nya. Lite dans blev det också. Jag undrar verkligen hur jag ser ut på dansgolvet. Jag måste se helt metaly-retarded ut.
Vad som egentligen hände den kvällen borde jag inte gå in på, haha.

Annars är det bara fyra dagar kvar tills jag åker iväg till Halmstad och festar gärnet!

Kommentarer
Postat av: Eric

Tack för allt, det var trevligt.

2009-01-04 @ 19:41:42
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0