sjuk

Idag är en jobbig dag. Det började redan igår natt, då jag började få riktigt ont i magen. Ett tag trodde jag att det kunde ha varit magsjuka, men jag har inte spytt än i alla fall. Sen vaknar jag klockan 8 imorse och kallsvettades, nej fyfan.
Nu känns det lite bättre, men det kan vara för jag tog en Ibumetin nyligen. Åh jag pallar inte bli sjuk. Inte nu i alla fall.
Speciellt när jag knappt jobbar något. Har fått vara ledig sedan i tisdags, sen är jag ledig lördag, söndag, månad och tisdag.
När jag kryat på mig, ska jag ut och leta nya jobb under de dagarna jag är ledig. Jag ska ha ett nytt jobb, så är det bara.

Annars laddade jag ner Australia som jag hade tänkt se på ikväll.




Jag känner mig helt frälst av dem här grabbarna just nu, ibland är det skönt med riktigt jävla chaos.
www.myspace.com/duckduckgoose






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0