nyårjobbkompissov

oj oj, hur ska jag berätta det här? Det var en "minnes"värd kväll om man säger så. Jag tror inte att jag fick någon vidare bra bild av vad som hände egentligen, ingenting är riktgit klart men jag kommer ihåg något som hände. Det började med att Johanna, Emil,  Seb, Rickard och Knä kom hem till mig efter julklappsutdelningen med familjen, där jag fick en massa fina klappar. De var redan fulla när de kom till mig, så jag kände mig lite "off-schedule" om man säger så. Men det tog inte lång tid innan jag var ikapp. När alla hade kommit och röjt lite på mitt rum med Wow-musik och falundialekter så bestämde vi oss för att bege oss någon annanstans, vilket fick bli hemms hos Ninas farsa. Inga problem lixom. Trodde vi. Dramanight as always. På något sätt händer det alltid något. Men jag hade kul ändå. Jag, knä och Rickard hängde tydligen med Tumba gangstars. Real dudes with guns. Det var lite ballt. Och jag lyckades i alla fall ta mig ett steg närmare mål på raggningsmätaren, så helt oskyldig är jag inte. Nej, men riktigt söt brud även fast hon langade dissen. haha. Sucks to be me. ett tolvslag, några hångel och öl senare blev det riktigt hett på nina-festen. Helt plöttsligt så låg alla nakna på golvet och hade en stor jävla orgie...nej, men det hade varit lite kul faktsikt. Där emot blev det jidder, bitchfight mellan Nina och Linda vilket var ganska tragiskt, vi blev rätt utslägda. Eller ah, inte jag men.. jag gick ändå. Full och glad vad jag i alla fall. Linda, jag och Rickard chillade taxin ända in till slussen, sen hem. Hela kvällen är ganska suddig, men det jag kommer ihåg var ganska nice faktsikt.

..3 timmar senare ringde mitt alarm på mobilen och det var dags att gå till jobbet - jag tror inte att alkoholen avdunstat riktigt ordentligt vid den tiden tiden. halvfull och trött begav jag mig till jobbet, där var jag tvungen att stanna fram till 20.00. Fett skönt kan jag säga. full/bakis (men jag var inte så bakis), trött , äcklig och jobba fram till 20. Sälja äckliga hamburgare i tio timmar. Efter jobbet träffade jag på Sara och Kalle. Linda hade kommit in lite tidigare och hälsat på mig. Vi var  hemma hos mig med musik och mys. Nu deckar jag snart för klockan är över 0..igen. Måste sova för att samla krafter inför morgondagens pass.

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, var bara jag som blev utslängd. av ingen anledning alls egentligen. jag skrattar.

2009-01-02 @ 00:46:00
URL: http://earthquake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0