min födelsedag!

Den här dagen har varit helt sjuk, visst det är min tjugoårsdag. Min pappa och Therese kom hem från Brazilien 5 i natt så de hade ingen ork att gratta mig på morgonen, men det gjorde absolut ingenting. Jag gjorde mig iordning för att gå till jobbet, jag skulle ändå bara jobba 3 h. När jag kommer dit så märks det att det inte finns mkt att göra, så jag fick sluta en timme tidigare. På vägen hem så gick jag förbi posten, för i brevlådan hade det kommit en lapp där det stod att jag hade ett paket på posten, men den hade tydligen legat där sedan den 13:e januari, jag såg den bara nu. Men hur som hälst!
Väl på posten så går jag fram lappen, och tanten kommer fram med ett stort jävla paket. Och jag undrar vad sjutton det kom ifrån. Jag hade inte beställt något och på lapparna stod det ingenting mer än att det kom från Danmark. Jag vart jätte nyfiken, men ändå snurrande tankarna omkring. Lite konstigt kändes det. När jag kommer hem blir min pappa jätte nojjig, och han säger att det kan vara en bomb (lol..?) Så vi ringde nummret på paketet, och det är någon dansk tant som svarar, hon fattade inte vad vi snackade om så hon kopplade oss till en svensk tjej. Då säger hon att det är ett paket som de skickat från coke.se, och det är ett vinnarpris! Direkt ringer det en klocka i mitt huvud och jag sliter u pp paketet, och vad finns inte där? jo, en BOSE SoundDocksystem till min iPod! Då undrar ni... wtf?

Jo så här var det. Jag firade min jul uppe i Dalarna tillsammans med mina kusiner, och min minsta kusin Gustaf berättade att han hade vunnit den nyaste Sony Ericsson mobilen på CocaColas hemsida, och att en massa kompisar till han vunnit massa iPods osv. Så på skoj blev jag också medlem där, svarade på tre frågor. Den som kunde svara snabbast på alla 3 frågor vann. och tydligen så lyckades jag också! helt jävla sinnessjukt. Jag vinner aldrig, och nu gjorde jag det. och inte en liten vinnst heller. Den kostar ändå några tusen lixom. OCH PÅ MIN FÖDELSEDAG FÅR JAG DEN! Jag tror det kommer bli en helt underbar födelsedag. Inget ska få förstöra min dag.

Mer uppdateringar kommer senare!

tack för mig!




Kommentarer
Postat av: Eric

Hah, that's awesome

2009-01-23 @ 20:40:06
URL: http://howtodisappearcompleatly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0