Det här är nog värsta dagen i mitt liv.

Helvete, jag vill bara dö idag. Kvällen börjar med att jag möter upp Lali, Mathila och Adept-jacob vid Fridhemsplan, då vi ska gå till Viper-room. Som jag aldrig någonsin varit på tidigare. Jacob och hans jätte trevliga polare var där och vi hade det rätt trevligt kvällen ut. Tills att klockan blir tre på natten och alla måste dra hem. Vi ska lämna in våra brickor, och jag lämnar in min bricka till någon brud som jobbar där. Den här jävla fittbruden, tar emot massa brickor på vägen när hon ska hämta min jacka, och det slutar med att hon kommer tillbaka utan min den. Jag frågar henne var min jacka är. Kärringjäveln säger "jag har inte fått din bricka?", "joo, du fick min bricka alldeles nyss" säger jag. Tjejen säger att hon känner igen mig, men kan inte komma ihåg att  hon tagit emot min bricka. Jag får vänta till sist, och min jacka finns inte där. Vakterna böjar ställa frågor och till slut bär dem ut mig där ifrån. UTAN min jacka. Min fina nya skinnjacka. jag blir så jävla förbannad. Men eftersom att jag drukigt alkohol så tror dem inte på mig och anklagar mig för att ha tappat min bricka, och säger att dem kan inte göra något. Jag börjar seriöst att böla pga av alla jävla problem som händer mig hela tiden. Det är inte så att att bara jackan förvann, utan också mina nya hörlurar som jag precis köpt från teknikmagasinet och mina lunikavantar som min pappa hade när han var liten. Ett värde på över 2000 kr, samt något som aldrig går att ersätta. Jag vart så jävla förbannad och ledsen. Jag vart utslängd av två vakter som bara rent utav skrattade åt mig, för de inte trodde på mig. Jag ringde min pappa som kom dit dirr, och DÅ gick det helt plöttsligt bra att "prata". Min jacka fanns inte kvar där, vilket betyder att horan i garderoben måste ha gett min jacka till någon annan jävel. Imorgon ska vi gå dit igen och Jacob ska vara mitt vittne. Vi får se hur allting går. Fyfan, det här är något som bara kan hända mig. Min nya jacka, vantar och hörlurar. Helt jävla borta, på ett ställe som Viper-Room. Så jääävla fittigt ovärt. jag vill bara dö. Jag har inte ens pengar till att köpa en ny jacka, nya hörlurar och vantarna finns inte ens kvar att köpa. Tur att min pappa är så jävla gullig. vi måste fixa detta på något sätt.

Vi ska polisanmäla skiten nu också.

Kommentarer
Postat av: Eric

Fy fan vad hemskt.. I feel you man.

2009-01-31 @ 11:07:33
URL: http://howtodisappearcompleatly.blogg.se/
Postat av: Jenni

beklagar. :(

2009-01-31 @ 15:49:07
Postat av: Sofia

Men åh! Sånt här borde ju verkligen int få hända! Jag förstår verkligen! Hoppas att det reder upp sig på nåt sätt!

2009-01-31 @ 20:36:49
URL: http://yemkela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0