Grattis Simon!

Ja, grattis mig själv! tänkt att jag redan är tjugo år gammal. en tvåa och en nolla. 20. Det är ändå rätt mycket. Jag har aldrig tänkt på det så mycket, men det är faktiskt en väldigt vuxen sifra, jag har tagit mig ut ur tonåren, som jag befunnit mig i 7 år. Det är mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud. Nu är det bara att skaffa egen lägenhet, en flickvän, flytta in tillsammans, köpa volvo, skaffa barn, bilda familj, bli svenson, skiljas, få vårdnad över barnen, hitta någon sunkig etta i Alvik, ligga runt, få hiv och dö som är kvar på "att göra" listan. Det är nu allt börjar, startskottet har gått. GAAH PANIIK. Nä, men så äre väl inte. Jag känner mig rätt soft för tillfället. Halva livet till 40 har gått, det är ingenting. Jag har god tid på mig att leva. Yes.

Annars så fick jag massa pengar av mamma, pappa, och Therese som ska gå till en bärbardator hade jag tänkt.
Fett soft asså. Känner att jag börjar inskaffa mig en massa softa grejer till mig själv. Det känns så jävla bra.
Annars ska jag nog möta upp Johanna och Emma efter deras teaterbesök med skolan. haha. Låter lite som på dagis.
Gå i led tillsammans med en fröken som ser till att alla håller varandra i handen. Och sedan håller konstant räkningen på alla så att ingen saknas. Åh, det var goda tider det.


Tack för mig :)


Kommentarer
Postat av: mia

va snygg du är :> hade stirrat ut dig om jag sett dig i stan höhö



åhhh vad jag behöver en kille alltså.. är så ensam

.. där fick du veta lite extra på köpet



hejdå

2009-02-07 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0