Födelsedagar och ännu mer nya inköp

Redan så tidigt som igår fyllde vår kära vän Linda 20 kalla vintrar, som alla brukar skriva på deras presentationer på Playahead. Det bjöds upp till kalas med bubbel, vin, och en massa godsaker tillsammans med hennes kära framilj.
Det var en mycket trevlig kväll hos bruden. Senare mot kvällen begav sig Marika, jag och födelsedagsbarnet vidare till Carmen, där vi möttes av en massa andra människor. Där ibland Olle tillsammans med hundratusen andra vänner.
Amanda var där också, en Carlingsbrud som jobbade på det Carlings jag sökte till förut. Men hon var rätt tråkig och hade inte någon större lust med att prata med mig, men det var okej. Drack lite bira och träffade några nya människor som man diskuterade utamlandsresor och eget företagande med. Men redan vid tolvslaget var vi tvugna att bege oss mot tunnelbanan. Sade jag att vi typ kom dit vid tio, halv evla tiden redan?

Väl hemma var det dags att prata om nästa födelsedag, nämligen min. Just det, för er där ute som inte har någon koll alls så fyller jag år om 17 dagar precis från idag. Då är det min tur att ha kalas, ni som inte viste att jag fyllde år kan ju glömma att ni får komma. Nej, men helt seriöst så kan jag tyvärr inte bjuda så många för jag ska ha släkt här också så det kommer bli full-house. Men ni som får komma kommer jag meddela.

Annars så har jag invigt ett nytt köp igen. Det är så sjukt kul med nya kläder äntligen, och den här gången blev det en skinjacka från Pocoloco. Jag köpte den på öppet-köp ifall jag skulle ångra mig, men jag har bara tre dagar på mig i så fall. Men jag har inte hittat någon annan som sitter bra, så det får nog bli denna. Pengar kostar det i alla fall. Men "pengar är inga problem" som Kalle skulle ha sagt.



Kommentarer
Postat av: Linda

vadå tvungna!? du kunde ju ha stannat :P

2009-01-06 @ 17:12:51
URL: http://earthquake.blogg.se/
Postat av: Simon

men tunnelbanan slutade ju gå, och jag hade ingen lust att gå hem eller leta nattbuss. Så jag var "tvungen" att gå. menade inte att du tvingade mig att gå direkt.

2009-01-06 @ 17:55:08
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

....just....vi var inte på carmen btw

2009-01-12 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0