fluffiga duntäcken och höga förhoppningar

Innan jag börjar gå in på något annat så måste jag bara få tala om vad skönt det är att bara ligga i sängen med nytvättade lakan och puffa ner sig i täcket med datorn och lyssna på Dallas äckligt sköna godnatt-musik. Tänkte att jag kunde uppdatera min blogg lite innan jag slocknar. jag skulle kunna ligga här för evigt. Så känner jag just nu i alla fall, inte tänka så mkt bara ligga och ta det lungt.

Annars så piffade jag till min muscha idag igen, jag börjar faktiskt gilla den lite. Nu är jag helrakad förutom på överläppen.
Låter fett homosexuellt, men det ser bättre ut än vad det låter. Trust me.

Jag har börjat sätta igång med musiken nu. Jag har omformaterat min stationära dator, tagit bort allt på den och har bara Cubase och samtliga inspelningsprogram. Den är fortfarande skitseg när jag spelar in, men om jag har tur så kanske jag kan spela in en låt i alla fall. Jag har börjat på den nya skiten, och trust me. Jag är fan imponerad själv. Än så länge låter det riktigt bra, även fast jag bara skrivigt 27 sekunder. Nu ska jag sätta igång med det här på riktigt, för det här är så sjukt jävla kul. Men ha inte för höga förväntningar bara, då blir ni säkert bara besvikna. Jag har svårt att skriva bra texter, och jag skriver för det mesta när jag inte mår så bra eller när det är något jag har inom mig som jag vill få ut. Men då har jag svårt att formulera ut orden på pappret. Jag är redan otroligt nyfiken på vad folk kommer säga. Jag vill inte lova för mkt, men om det verkligen går bra nu, då kanske jag till och med ror in några snubbar som får spela min musik med mig, så man får spela sin musik på spelningar osv. Men vi får se vart allt tar mig, det kan ju bli som förut också att allt bara släpper. Men den här gången ska jag hålla hårt i bollen och inte passa den vidare!

Live your dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0