om skor vore en kännsla, vad vore det då?

Något känns fel, det är en kännsla jag har som säger att något inte står rätt till. något som inte ska vara på ett sätt.
En magkännsla jag har och det gör mig orolig. Är det något jag borde veta?



Jag var ute idag, faktsikt. Och det var sol för första gången på ett tag här i Sthlm. Grejen var från början att jag skulle möta upp Hedda och dra på stan med henne. Men som vanligt så sover hon och glömmer höra av sig. Fanns inte så mycket att göra så jag begav mig ut på stan själv. Tänkte kolla på det där jeansjackan på HM som såg lockande ut. Men när jag kommer dit så upptäcker jag att den inte finns kvar. Synd tänkte jag och gick vidare. Stack till Topman för att titta på några tshits, jag hittade några coola men inga värda att köpa. Sen kom jag på att jag faktsikt hade ett presentkort på Stadium. Jag brukar aldrig köpa saker där ifrån, men tänkte att det kan ju vara värt en titt. När jag är där kommer jag på att de faktsikt säljer skor där. Så köpte mig ett par höga, vita Converse, och med presentkortet så betalade jag bara 199 kr för dem. Så värt. Skit snygga är dem. Annars vill jag ha tillbaka min skinnjacka.

tycker vi firar med en puss.

Oh, och en sak till. Jag åkte hem till Lali för att chilla med henne och Emil en stund, och snäll som jag är så köpte jag en cheesebörjare till henne också, hon begär så mkt av mig dem kvinnan!

:)

Kommentarer
Postat av: heddaaaa

sryyy.. sov till 22 igår kväll.. vaknade av telefonen , pratade i telefon en timme och somnade sedan om igen. Nu är jag vaken, och nu ska jag ringa dig om någon timme och se om du är på lite tjill på något café med mig och min syster =)

Loveu

2009-02-04 @ 06:56:08
Postat av: Sandra

Haha jamen jag flippar ju alltid på allt och alla.



Ska du med oss och fika idag? Hedda är vaken nu, haha

2009-02-04 @ 12:50:00
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Lali

"OCH SEN VAR JAG HEMMA HOS LALI SOM JAG VISST GLÖMDE NÄMNA"

2009-02-04 @ 23:58:29
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0