Länsförsäkringar Stockholm

Usch, idag vaknade jag vid tre tiden på förmiddagen, det känns så segt när man sover bort hela dagen. Men jag jobbade natt igår/imorse och kom inte i sängs förens vid sju tiden.

Det första jag tänkte på när jag vaknade idag var att få iväg alla mina kvitton etc, till länsförsäkringar så jag kan så snabbt som möjligt få ersättning för min jacka och samtliga föremål som förvann den där helgen på Viper-Room. Jag ska snart iväg och posta kuvertet med kvittorna. Jag måste så snabbbt som möjligt köpa en ny skinnjacka innan den tar slut.
Jag kanske till och med går och köper en ny imorgon för mina sista pengar denna månaden, man får ju ändå lönen om tre dagar. Det lär ju ta en månad innan de ens sett mitt kuvert där borta på LF. Annars händer det ibland att en flicka poppar upp i mitt huvud time to time. Tycker bara att allt är rätt tragiskt.

Herregud, hur kommer det sig att jag bara träffar psykopat brudar nu för tiden? jag menar
"Det var bättre förr, när msn inte fanns och jag slapp läsa. När cycklarna inte gick på avgas och ryssarna brändes och tyskarna fick skjuta hejvilt. Det var bättre förr när jag var ett litet barn, när jag knullade din pappa och drack blåbärssaft..nu sitter jag på danderydssjukhus med slangar i hela mej. hej" Det är ju bara inte normalt att få såna sms av någon man knappt känner. Way to go Simon, du vet hur man lyckas och hur man träffar rätt tjejer. Nej, än så länge finns det bara en tjej som ligger närmast mitt hjärta i min top 5 lista.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! :)

2009-02-22 @ 18:33:48
URL: http://bananvecka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, jag hoppas att JAG är nr 1 iallafall. Och om jag inte är det så hoppas jag att jag är med på topp-5 iallafall. OM INTE, blir jag förrrrrrbannnad.

2009-02-22 @ 19:16:14
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Lua

Det är jag va! Hähähähä, skojaaaa

2009-02-22 @ 20:33:49
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/
Postat av: - sara

lillasystern stannar starkt i hjärtat, annars fåru spö. sebbe.

2009-02-23 @ 00:07:59
Postat av: phoe

hah, vilket himla sms.

btw klart du inte har fler på listan om du inte träffat mig ännu ordentligt, daah. Eller inte, om man ändå kunde stå för att vara så självgod va.

2009-02-28 @ 19:04:02
Postat av: Marvin Brantklev Flink

min mössa! :)

2009-03-15 @ 15:56:43
URL: http://www.myspace.com/marvinoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0