ja, det märks att det är fredag den 13:e

Helvete, ja klockan är bara 13.20 och redan märker man av att det är fredag den 13:e.
jag ska ju vara på jobbet nu egentligen, men ICKE. Markus skickar hem en för man har för grov skäggväxt.
3 DAGARS STUBB! ofta lixom. Bara för att det kommer någon och ska hälsa på restauranten. Så jävla onödigt.
Nu måste jag tillbaka till jobbet och jag slutar om 1h 45 min. värd dag. Jävla skit chef.


Dagen har ytterligare gått några timmar, och ännu mer händer. jag vet inte vad jag ska tro. Vissa fattar inte ens att det är fredag den 13:e. jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Ännu mer saker har hänt. Inte mig då, men någon annan. En tjejkompis till mig berättade just att hennes mamma gick bort i onsdags. Jag kan faktsikt gott sagt säga att det är en nära vän. Jag har också träffat hennes mamma, och vi har haft våra pratstunder. Det känns så overkligt, så sjukt. Jag tappar ord.
Det här är också det tredje dödsfallet bara i år bland vänner. Det känns inge bra längre.

Kommentarer
Postat av: Phoe

men vad kinkiga de är med skägg!

uscha, hoppas idag är en bättre dag för dig! det är ju trots allt alla hjärtans dag! :)

2009-02-14 @ 09:24:23
URL: http://phooe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0