can you get me all the way?

Igår var rätt soft. Inte många timmars sömn, inatt igen, eeh. Upp  för date med Lali, Johanna, Jessica och Wille.
Jag var också vuxen nog att gå till banken och kirra ett nytt kontokort, då mitt gick sönder innan Metro Station, och denna gång fixade jag ett VISA kort, så jag säger bara; fuck yeah!

Sen skulle Johanna hem, så vi gick med henne till centralen och vinkade av henne, Sen drog Lali hem också för hon skulle handla med Sussane. Då var det bara Jag, Wille och Jessica kvar. Vi mötte upp några andra vänner till dem för att gå och ta en fika. det var faktsikt vädigt trevligt, och alla var pratglada och hade något att säga. Sånt gillar jag. Gillar inte när det blir pinsam tystnad och det tycker jag att jag fått uppleva allt för ofta nu för tiden. Men allt gick kanon bra. Sen fick jag höra att Jessica och Wille inte hade någon sovplatts, men att de snackat med en snubbe som bodde i Strängnäs om att kanske sova där, bara 50 min från Centralen med SJ tåg. fett värt. Så jag frågade om de inte ville slagga hos mig, då de ändå skulle upp och in till stan tidigt dagen efter. Så de hämtade sina saker från det stället de sov på innan, och kom sedan till mig.

Vi glodde på sjuka saker på Youtube och käkade middag med min farsa, fan vad min farsa är störd. Men han lyckas alltid imponera på mina polare. Grattis pappa, du är verkligen uppskattad! :) Ah, jag har nog världens bästa farsa faktsikt.
Sedan vart det mys och skräckfilm. Mirrors, den var bra, fram till slutet då den som alla andra sträckfilmer, alltid spårar ur och blir totalt jävla kass.

Idag vaknade vi vid 10 då jag skulle till jobbet och de skulle lalla runt på stan. Vi sade hejdå och bestämde att vi skulle ses efter jag slutat. Jag mötte upp dem efter jobbet, då satt de med ännu fler nya människor. Svin flummiga var dem, men de var rätt sköna. Sen hämtadevi deras saker , sade hejdå på riktigt och nu har jag dusha och sitter här och väntar på...

PERSONALFESTEN som kommer äga rum på K15(?) jag är redligt peppad, och nyfiken på om det kommer bli sweet eller en total flopp. Haha, ska bli intressant och se!
"förfest" hos mig.

ha det bra pojkar och flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0