2022 valentines day

Yeah, Klockan är 20.22, Jag ligger i min säng och har precis knäckt min första bärs för dagen, och ur högtalarna skriker Deftones på högsta volym. Jag känner mig på topp idag, peppen är hög och snart kommer Matte hit och dricker lite med mig. Idag skiter jag i att det är alla hjärtans dag, jag firar mig själv för jag stått ut med mig i 20 år. För stunden så känner jag mig lyckligast i världen och inget annat kan komma och förstöra det för mig. Jag längtar till sommarn och festivalerna, och ser fram emot ett riktigt festival år. Ikväll blir det utgång och jag ska bara glida in på dansgolvet och äta upp hela scenen.

Happy fucking valentine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0