Simon & Sara

det har hänt så mycket på senaste tiden och det är så mycket jag vill skriva ner nu. Jag känner att peppen på bloggen börjar komma tillbaka sakta men säkert. Jag har en livskälla som ger mig inspiration till livet på den ljusa sidan! Jag har varit rätt mycket med Sara och vi har försökt hittat på så mycket som möjligt. Förra veckan i Tisdags så tog jag med henne hem till mamsen, så fick hon träffa min bror och se hur jag levde innan helvetet här inne i stan. Nej, så jobbigt är det inte här inne i stor staden faktiskt. I fredags gick vi på bio tillsammans och såg Paranormal Activity på bio. Det var mig en upplevelse vill jag tala om. Jag och Sara lågg tätt intill varandra den natten. Annars har jag jobbat hela helgen och fortsätter med det ända fram till Torsdag, och jag har inte träffat miyy hjärta sedan Lördag morgon, abstinensen är stor.

Nog om detta, det börjar bli för mkt text. Jag ska börja uppdatera mer, men med mindre text. Jag VILL skriva mer men tänker aldrig på att jag har bloggen. Tack för mig och på återsénde!





Kommentarer
Postat av: sara

sara&simon

2009-12-16 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0