IKEA

Fråga mig inte ens hur jag mår idag. Jag vaknade i mina egna spyor, way to go there! Jag tog hem 10 poängarn dirr. Sen mådde jag som jag förtjänat hela dagen. nej fyfan. Annars har dagen varit kanon! Sara kom till mig vid halv 1 och tog hand om mig. Kunde inte ställa mig upp ur sängen för ens vid klockan 4 (och ja, jag gick upp och fixade nya lakan etc innan Sara kom!). Sedan en rundis på IKEA med pappsen!! vi köpte en matta, en tavla och ett träd som vi sedan fixade en lampa till. Allt blev stört snyggt och mitt rum börjar mer och mer likna det som jag vill. Bara några få inköp till så är jag nöjd sen!

Nu, The Illusionist!


Kommentarer
Postat av: Hugo S.

nakid boi. jag har likadana kallingar på mig!

2009-12-28 @ 01:25:07
URL: http://stjartpet.blogg.se/
Postat av: Sara L.

Fy fan vad ROCK N' ROLL, Simon! Nu kommer du få lönehöjning på Carlings om du berättar det där.

2009-12-31 @ 18:00:22
URL: http://myheartneversays.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0