Beautiful day!

åhå, första uppdateringen på över en vecka, imponerande! Hur som helst så sitter jag hemma hos Fji gör tillfället och spelar FIFA 09 på hans PS3. Grymt bra spel för övrigt, jag taggade till med blå shorts och gul tshirt! såg ut som jag verkligen taggade till på det är med fotbollen. Vi fotade lite och innan på dagen var vi och fikade med Pillis och Jessie. Riktigt bra dag. På morgonen vaknade jag upp bredvid en Wigsén. Gosh hennes leende keeps me going all day! lämnar en puss till henne, så här innan jag avslutar detta inlägg.



Kommentarer
Postat av: Hugo S.

Enn vecka? :O ofta ja har inte sett en uppdatering på din blogg på typ 1 månad, fett me knas.



Vi göra musikvideo. När repar ni?

2009-12-02 @ 04:22:12
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0