What's happening?

Jag har typ glömt bort min blogg känns det som, men here we go:

Helena fick sparken från jobbet för några dagar sedan, bara det bevisar på hur orättvist det där jävla jobbet är. Hon var ju lätt en av de bästa som jobbade där. Stor miss Marcus. Inte bara en bra arbetare var hon, utan också en av mina närmaste arbetskamrater samt vän. Men I swear to god att vi kommer ses lika ofta.

Igår jobbade jag natt, vilket gjorde att jag hade hela dagen på mig att vistas i solen på dagen. Bastis kom hem från Halmstad för att hälsa på, Eli, Spacie, Kalle och Sara var också inne i stan med mig. Så sjukt underbart. Och som att det inte skulle vara nog så ringde Lali mig och berättade att Johanna kommit till staden! Verkligen alla var samlade och jag kände glädjeruset i hela kroppen. Olyckligt nog så han vi inte träffa Lali för hon skulle till Eskilstuna av någon anledning.
Men jag var lycklogast i världen igår i alla fall. Fram tills jag skulle jobba då'rå.

Idag ska jag hooka upp med Lali och Johanna på stan igen (förhoppningsvis). Jag måste kirra nässpray och pluringar till mobilen. Sen är det jobb som vanligt igen. Jag avlider.

Snart är det Underoath också, jag både peppar och fruktar det. Vi får se vad som händer på platts!
Förövrigt så tycker jag om kalle rätt mkt. en riktigt bra kille det där. Synd tjejer att han redan är upptagen (av Sara inte mig dorå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0