TV kändis nästa?

Nej, nu går det alldeles för snabbt för mitt egna bäst här, det händer grejer hela tiden. Min måndag var den sjukaste.
den började med ett snabbt arbetspass mitt på ljusa dagen, efter det så glassade jag, Sandra och Helena utanför donken i solen och hade det allmänt mys, jag var ute i endast linne. det var nog den värdaste dagen på länge. Efter det gick jag hem för att fixa mig lite snabbt, för jag skulle möta upp med Lali som skulle åka hem till Johanna. Och nu till det sjukaste! På centralen vid spottkoppen, så får jag syn på feta kameran, jag tänkte bara på att de filmar väl några statister eller något för en film. Jag vänder mig om och ser tre killar som står bredvidvarandra med aramarna i kors och diskuterar om någonting. Jag får ögonkontakt med ena killen, misstänker att något inte är som det ska. Då tar jag ur ena hörluren från mitt höra och är påväg att SMS'a till Lali när...

..Felix Herngren kommer fram till mig. Och direkt fattar jag att jag är fan med i TV. Felix börjar prata och driva med mig och jag kännde bara att jag ville försvinna. Hade ingenaning vad jag skulle svara på hans konstiga frågor och medvetandet om att vara med på tv gjorde inte saken bättre. Jag hade då ställt mig bredvid en tjej som tydligen var en statist, som skulle vara med på hela grejen. Han pekar på henne och frågar om  vi kände varandra och om vi var kompisar. "Nej" svarar jag med en förvånade och lite nervös röst. Då säger Felix någonting med "Jag skulle behöva lite kompisar, vill ni bli mina vänner?" jag svarar lite förvånande "ja..nja, eller va?" sen säger han "ja, men vi kan ju dela på henne?" och pekar tillbaka på tjejen. DÅ kommer Lali fram från ingenstans, YES räddad tänkte jag. "Jaha, är ni riktiga kompisar?" frågar han då.  Ja, svarar både jag och Lali. Felex frågar om jag och Lali är Knullkompisar, vi bara kollar på varandra och ba.."ehh..nej?" Då frågar han vad Lali har i sin stora väska som hon hade med sig, och Precis när Lali ska svara så avbryter han och säger "Du kanske har en liten kompis där i?" och fortsätter, "Ja, då har du ju lite variation, en stor och en liten knullkompis?" Vi bara står och as flummar och vet inte riktigt vad vi ska säga. Sen blev vi lite störda för Jonathan kom helt spontant också fram till oss så då försvann han. Efter det så kom det fram en tjej som sade till oss att vi nyss var med på Comviqs nya reklam, och att om vi valde att ställa upp på detta så skulle vi få 300 kr sen ett kontantkort laddat med 250 kr. Jag skrev under, så vi får se om det kommer att komma med i TV sen.
Jag hoppas på både gott och ont att jag gör det. Det vore faktsikt kul, men fan vad gjorde bort mig asså, såg helt obekväm och nervös ut. Helt skabbig var jag också, både jobbat och svettats i solen hela dagen. Men en kul grej, verkligen något att berätta om.

Efter detta så gick vi runt och köpte hårfärg till Lali och lite mat, sen drog hon iväg till Mora. På kvällen så festade jag med Bastis och Mange, drog till Knast. Det var riktigt kul det med, träffade alla från fresten i lördags. Det var riktigt kul, sen fick jag träffa Nicole igen också :) det var lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0