Time of my life!

Jag har haft the time of my life den här helgen. I fredags kom Sanna hit och vi drack öl och drog till knast.
Det var jätte fint. Sen i Lördags kom Felicia, Jag mötte henne redan på dagen. Vilken otroligt söt och bra tjej det där är asså,
det var jätte kul att ta igen allt  som hänt sedan sist, inga konstigheter. Joel gjorde middag till oss och Lali hade dykt upp då också. Efter middag började vi hälla i oss lite öl fram till kvällen och planera vad vi skulle göra. Efter lite gnäll från min sida så gav jag upp och vi gav oss till Gåsen, Jag och Felicia var FULLA och vi hade huksittar tävlingar hela vägen till gås. Det var så jävla barnsligt roligt. Den där tjejen vet hur man festar asså. Väl på Gås var det typ inte en jävel där så vi drog efter en kvart kanske. Då drog vi till mig på "efterfest" och drack upp min jäger. Sen kom Joels polare med massa brudar och festen var igång. på TOPP, och vid halv 5 kommer Joel hem från jobbet och  hade öl med sig. Nej, Det hände en massa saker den kvällen, Felicia slog till en kille på käfften, jag fick ett brännmärke i handen av en gamal chilenare som höll i en cigg, Lalis kindpiercingar svullnade och ena kulan åkte IN i hennes kind och Tilda var bara allmänt pepp!

Nu har jag sepe ont i halsen, och är helt borta i huvudet. Om ett tag ska jag iväg till jobbet också, får se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Lät kul som fan, men varför ingen efterfest när jag var uppe? :'(

2009-04-15 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0