Stockholm!

Nu har jag återvänt hem från den helt underbara Göteborg resan. Jag kan lätt säga att jag har upplevt en utav de bästa dagarna i mitt liv. Min lycka går inte att beskrivas med ord, jag har haft det så jävla mysigt och trevligt. Den nya miljön, den varma solen, de helt underbara människorna, våra stunder i parken. Det har varit så fint. Underoath spelningen var också ett utav de bästa jag sett, även fast jag måste klaga lite på setlisten. De spelade inte alla låtar jag hade velat och de slutade med 'A boy brushed in red...' som man redan lyssnat sönder på. Den låten jag saknade mest var 'too bright to see, too loud to hear' som de aldrig spelade. Annars var det en riktigt schysst spelning med mycket drag. 3/5 i betyg om jag fick bestämma. Det fanns lite brister som man hörde och såg, men pga av att det faktsikt är ett band som haft störst infytande på mig så får de fler pluspoäng i kanten.

Jag slutar detta blogginlägg med en helt orelaterad bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0