ska jag börja lira i band igen?

Idag ringde Fji mig och frågade om jag ville börja sjunga i deras band. Det sjuka är fan att han frågar..mig? Jag som sångare? Ja, det vore faktiskt jävligt roligt. På onsdag ska jag lira lite med grabbarna i Surviving the Charade. Vad kan hända? det värsta som kan hände är att jag suger och återgår till mitt vanliga liv. Dock ser jag det här som en chans att utveckas.. igen! Den här chansen vill jag inte missa för något i världen! Tack som frågade mig Fji, jag är svin peppad.


Kommentarer
Postat av: Lali

sluta vara så jävla neggo, sebbis!

Sluta tveka och tro det värsta om allt.

det blir vad man gör det till. hållkäftennukörvi!

Pepppppp! Lycka till :>

2009-04-14 @ 01:04:19
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-14 @ 11:41:05
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0