Modellande

Jag fick värsta rycket igen, att det faktiskt skulle vara kul att ställa upp som modell. Jag snackar alltid om att fixa saker, men gör dem aldrig. Jag borde i alla försöka söka till någon argentur, jag blev ju frågad av stockholmsgruppen en gång och gick dit, men fick dissen. Men det var för flera år sedan när jag var ful. Om någon läser det här som känner någon som känner någon, tveka inte att höra av er. Jag är rätt sugen.

Jag lägger upp några bilder som jag var med på under fololektionerna i början/slutet av 3an på gymnasiet, samt några jag tog i en annan skola vid ett tillfälle något år tidigare.






mörka: 2008
Ljusa: 2007




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har ALLT för att kunna lyckas som modell Simon, ta lite bilder och skicka in till alla som finns här i stockholm så löser det sig nog :)

2009-04-28 @ 07:41:02
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Lua

sök överallt! lovar att du kommer lyckas. du har det där modelliga. (älskar att jag dreglade över bilderna från 2007 på bilddagboken innan jag kände dig, hahaha.)

2009-04-29 @ 21:08:26
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/
Postat av: Ve-tothe-ve

Snygga bilder på en snygg man (tagna av en snygg fotograf)! höhö ;)

2009-05-29 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0