It's okey, no one will beleve you know

Jag känner att jag blir sämre och sämre på att skriva blogg här, men jag känner inte att jag har så mycket att berätta och när det väl händer så har jag aldrig orken att skriva ner allt, för jag ska alltid skriva ner allt i minsta detalj. Men jag tänkte att jag kunde ta mig friheten att skriva ner lite saker som kommer hända här fram över, främst i maj då det händer en massa saker.

Maj
8:e är det spelning på klubben. Panic and Action trour med Herbrightskies, Adept, Chemical vocation och Bursting Vains

13:e ska jag klippa mig hos björn Axén igen, kommer bli så tungt asså!
16:e är det Suis la lune @ smedjan

17:e  fyller lillebror år
28:e kommer jag avslöja en hemlighet jag hållt på ett tag.

Juni
25:e West cost Riot
26:e Metaltown
27:e Metaltown

29:e inspelning med bandet
30:e inspelning med bandet

Juli
1:a inspelning med bandet

8-11:e Hultsfred
25-1:a Kroation med mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0