Göteborg!

Oj då!

Jag har visst helt glömt bort att säga att jag skulle till göteborg, så HERE I AM. I den fina hamnstaden.
dum som jag är bokar jag tågbiljett tillsammans med Kalle dagen innan själva huvudsyftet: Underoath, som är imorgon kväll. Helt utan någon sovplatts. Men det löste sig, och jag hamnade hos Sanna som ville hjälpa mig. Jag kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är för att få bo hos henne. Måste berätta det för henne imorgon! Livet är ett äventyr och det har bara börjat. Det känns väldigt skönt att komma bort från Stockholm ett tag, och göteborg är så sjukt fint denna tiden på året.
Imorgon är en stor dag. Jag ska möta Kalle i centrum imorgon vid halv tio tiden, sen kommer Felicia vid tolv och Lali någon gång på dagen. Fji och Lars kommer hit vid fyra, fem också. Sedan på kvällen blir det underoath. Vi får se om jag har tid att uppdatera igen innan jag kommer hem. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0