visning

Då var den stekta biffen stekt, eller i alla fall var det Björn Axén som fixade den. Äntligen en frisyr som faktiskt ser lite manligare ut. en ganska kort frisyr med en lite hög lugg och ruffsigt. Riktigt förvånad vart jag, mkt bättre än vad jag hade trott. De började med att de drog dit mig 7 på mogonen, fick sitta och vänta till 9 kanske innan jag fick besket om hur jag skulle bli klippt, jag fick hjälpa till med förslag så jag inte skulle bli missnöjd. Själva grejen var att det skulle komma dit 15-20 pers från Norge för frisörutbilddning och jag var Björn Axéns testkanin kan man säga. Jag fick sitta i en frisötstol på en scen tillsammans med två andra (åt gången) och de förklarade hur de gjorde, vad man ska akta sig för medans man får sin klippning. Allt gick bra och vissa var faktsikt riktigt snygga, men jag vart snyggast (maha) nej, men seriöst det vart lyckat för alla. kul var det i alla fall, även fast jag var rätt orolig om hur det skulle bli.




Jag är gladare än vad jag ser ut på bilden, uppdaterar senare med bättre bilder.
(jag sov bara 4h i natt också så jag kan se lite trött ut pga av det)

Kommentarer
Postat av: Eric

nice

2008-11-22 @ 15:48:43
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: emio

snygg du är! lite italiano style ;D

2008-11-22 @ 21:23:46
Postat av: Marvin Brantklev Flink

Nämen. Manliga klubben har kommit för att stanna!

Ditt skägg ser lite ut som mitt, iaf på bilden. haha :D

2008-11-23 @ 01:48:59
URL: http://maarvin.blogg.se/
Postat av: emelie'nöten'

Fan vad snygg du blev simon lille :)

2008-12-01 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0