Wosh, vilka dagar

Nu har det gått några dagar sedan jag uppdaterade här. Men i torsdags kom Sara hit äntligen, och det har varit väldigt mysigt att äntligen få lite sälskap. Annars så har våran närmste vän Lali fyllt år, och i lördags vare upp till kalas men tyvärr så har jag inga bilder att lägga upp just nu.

The Story of Lalis 18 års fest:
Vi var i "Folkets Hus" i Tumba och det var ett skit stort hus, med en scen, biljettkassa och stora rum. Går inte att beskriva så bra faktiskt. Men det kom en del folk, vi var kanske 25-30 pers, men det skulle kommit upp till 40 egentligen. Allt var lungt förutom lite småtjaffs. Äh fuck it, senare mot kvällen så började det komma oinbjudna, och det började bli jidder. Det blev bråk och det blev seriöst. Det kom gäng som började tjaffsa, och de var tydligen ökända i Tumba, och de hade varit med i väpnat rån och skit. Så alla drog in och vi låste efter oss. Tilda, en kompis till Lali sätter sig i deras bil och det gör att folk inne blir upprörda och gör sig redo för bråk. Men Lali och hennes brorsa tar hand om skiten och börjar snacka med snubbarna, och de lyckas få ut Tilda ur bilden utan bråk. Sen hände det lite anda saker, som att Saras mobil försvann, tillsammans med Tildas mobilbatteri. Fråga mig inte vad de skulle med ett mobilbatteri till. Sen försvann en tröja också.
Sen spydde Emma på Sara också. Herregud. Så Sara fick gå runt halvnaken och sur. Hennes mobil blir snodd, och någon spyr på henne, hennes dag kunde bara inte bli bättre.

Men var det en bra kväll då? ja, lätt. Gratis chips, läsk och godis och en massa jävla öl.
Men också en helt underbart ny 18 åring med i gänget!

Nu sitter jag helt naken med bara en handuk på mig, helt nyduschad och hade tänkt glo "The Orphanage".
Den handlar om ett barnhem där sjuka saker händer.

Oh, och förresten.
Jag drar iväg till Gotland i några dagar, kan bli en vecka. Uppdaterar under resans gång och så.

Kommentarer
Postat av: Linda

sätter upp in blogg på mina länkar på min blogg. WOOOP! pussälskling

2008-07-22 @ 13:46:42
URL: http://earthquake.blogg.se/
Postat av: Tilda

HAHA! The Story of Lalis 18 års fest! <3

Storyn om Tilda som sätter sig i farliga bilen! ;)

2008-07-25 @ 13:02:44
URL: http://tellthequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0