Vad i...

I bland är det helt sjukt vad man kan stöta på för konstiga saker!

I kväll var jag ute i tantolunden med några vänner för att bara ta det lungt, sen på hemvägen när det bara är jag och Sara kvar, när vi går på våran gata hem så ser vi en liten vit lapp som sitter fast tejpad på en affish, och av någon konstig anledning så börjar vi läsa på den lappen, och vi tror inte våra ögon. Det var det sjukaste jag läst på väldigt länge, men samtidigt blev man väldigt berörd. Jag laddar upp en bild på vad det stod:





Kan någon förstå vad det är det står på lappen, jag menar...verkligen?

Kommentarer
Postat av: Lali

Oj..

ööh.. alltså. är det oseriöst, så känns det bara jävligt onödigt och omoget. Man skämtar inte om sånt.

och i annat fall så.. oj..

2008-07-29 @ 17:41:04
URL: http://holdyourbreath.blogg.se/
Postat av: annaa

ah herregud, håller med förgående talare.

om man inte är oseriös med en sån där lapp så har man extrema problem. ;/

2008-09-04 @ 23:32:52
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0