Long time no see

Ja du, nu var det sjukt länge sedan jag uppdaterade min blogg, som jag förövrigt tröttnat på. Eller i alla fall min Layout.
Sedan är jag inte så grym på att fixa det där med HTML heller, men jag får kanske ta tag och fixa någon gång här fram över.

Min bror åker till Frankrike imorgon med sin polare Emelie, hoppas dem får det kul och i alla fall köper något litet till mig!
eller hur Emelie!?

Annars har jag gjort om i mitt rum lite, köpt gardiner och gjort det lite hemtrevligt. Äntligen!
det tog bara några decenier.

Igår köpte jag nya byxor på Weekday, Cheap Monday såklart. De har rå rea nu (igen?) men hittade inget på rean så köpte mig ett par orea byxor. De var någon ny modell. Helt okej var dem. Inga man behöver hoppa högt för.
Sen i Tisdags köpte jag mig ett par RÅ snygga hörlurar. sjukt grymma är dom också. 299:- på ONOFF.
Sony Mdr v150 hette dem för er som är intresserade utav ett par feta lurar!

Sen blev jag lurad på Siba också, fick någon jävla telefon upptryckt i ansiktet av någon försäljare för Megaphone. De sade att den var gratis så jag ba "What the heck" en gratis telefon lixom. men då var jag tvungen att skriva på något jävla papper, och dum som jag är gör jag det. Säljaren ljög till och med vad det var jag skrev på, för jag kände att det var lite lurigt att skriva på ett papper så jag frågade vad det var om, och då sade aset att det var något om att jag inte suttit i fängelse eller gjort något olagligt. Sen läser jag på pappret när jag gått ut och det var absolut inget om det. Det var att jag godkännt erbjudandet och att jag ville skriva upp mig hos dem osv. Så jag gick tillbaka och skulle lämna tillbaka skiten, vilket "gick bra". Han sade att han skulle skriva ut mig men att det kunde ta 10-15 min. Jag sade att det går bra att vänta. Men tro inte att det var så lätt, han försökte övertyga mig att det var en bra telefon och att bla bla. Men till slut så skulle han fixa det, vilket han iaf inte gjorde. Han kom tillbaka och sade att det var "fel på datorn" så jag var tvugen att komma tillbaka nästa dag. Vilket jag gjorde, men då var han inte där så jag fick snacka med Siba personalen som fick skriva ut mig.
Men vad har vi lärt oss av detta? Don't ever trust a salesman!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0