Done and Done!

Okej!

Då var allt färdigt, och jag är sjuukt nöjd med min klippning och det vart riktigt snyggt! Jag laddar upp en bild, den är bara tagen med min mobilkamera men det lär ju komma upp fler bilder framöver.

Christian på Björn Axén ville fota mig för han trode att jag kunde vara någonting för höstens kolluktioner så han tog mitt nummer och en bild på mig så skulle han höra av sig om fottografering fram mot September! Riktigt kul för jag blev tillfrågad på stan för ett två år sedan av en agent från Stockholmsgruppen om fotografering också, men den gången gick det inge vidare. Nu har jag fått skägg och de sade att det var en mkt bra grej och att de behövde personer med skägg på Björn Axén. Hoppas de ringer mig bara! :)



Här är i alla fall en bild:

 



 

Kommentarer
Postat av: Eric

syntharN

2008-07-17 @ 22:56:29
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Marvin

fett snyggt bror, riktigt hardcore look!

2008-07-18 @ 00:25:16
URL: http://maarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0