Söndag 07.06

Hemma från jobbet igen, klockan börjar närma sig sju på morgonen. Vad håller jag på med egentligen? Varför gör jag det här? Det är ett jobb man knappt får någon lön för och man sliter ut sig som bara fan. Alla de bra arbetskamraterna jag umgås med slutar eller byter restaurant. Jag måste hitta ett nytt jobb snarast, jag står inte ut längre. Men ändå var denna dag rätt lyckad. Det var inte alls mycket folk, hela tre stycken raggade eller verkligen rå log mot mig, och önskade mig en trevlig kväll. Det gjorde mitt humör på topp. Jag fick till och med dricks av ena tjejen och inga kom in och var otrevliga.

Sen är det andra saker jag inte förstår mig på. Vissa kan verkligen ställa till det för sig själva. Blir så trött ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0