Synth/indie-pop/pott/konstig/mode-frisyren

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg igen, men jag kan ju säga som detta, att jag kom hem idag med den nya frisyren till Catwalken gjord hos Björn Axén. Och jag måste få tala om att det är det... ja jag vet inte vad jag ska säga faktsikt, jag vet inte. konstigaste, underligaste, opassande, mest annurlunda frisyren jag haft. Jag måste medge att jag gillade min förra frisyr starkt mkt mer än denna. Jag vet inte vad jag ska säga. Kanske "shit happens och hår växer ut"? Konstig frisyr på mig, men kanske passande till en uppvisning. jävla tjat, men jag saknar mitt förra hår, jag kommer garanterat att göra om den frisyren innan jag dör.

Jag laddar upp lite bilder tagna med min mobilkamera så ni kan se vad jag menar. Bildern efter Catwalken kommer nog bli snyggare, bättre osv. Och en annan sak, ni får skratta åt den, det har några redan gjort.












lol

Kommentarer
Postat av: Marvin

Simon jag tkr det är jätte fint.

lite vågad variation liksom! (:

2008-08-30 @ 20:35:21
URL: http://maarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0