Nu är jag trött på allt här, något måste börja hända

Nej nu är faktsikt jävligt trött på allt här hemma, i alla fall i mitt rum. Det är så mycket kvar att göra och ändå har jag bott här i flera månader nu. Jag undrar hur måmga det är egentligen? Men skitsamma, det är jätte mycket jag vill fixa till innan jag kommer böja känna mig hemsatt i mitt rum. Jag fick precis nya gardiner, och Therese gamla säng som är 160 cm. Skit skön säng för övrigt. Sedan fick jag moblera om lite för hemtrevlighetens skull. Saker jag måste fixa innan jag är nöjd med mitt rum är:

* Nytt skrivbord till datorn
* En datorstol
* En Plattskärm
* Hyllor åvanför datorn
* Tavlor, prydnader etc.
* Den gamla TV'n som nu står i vardagsrummet
* Sätta upp mina Steriohögtalare i väggen åvanför TV'n och koppla in serion till TV'n
* Köpa gitarrhängare, så jag kan ha dem på väggen
* Köpa min studio så kan börja sätta igång med låtskrivandet igen

När allt detta är klart är det bara att tuta och köra. Just nu blir jag bara trött på allt som bara ligger huller om buller för att jag inte har någonstans att ha sakerna. Just det! Sen längtar jag tills pappa ringer och beställer våran pålska städerska så vi kan bo lite snyggt i alla fall. Allt hänger på min pappa som aldrig är hemma, han måste böra komma igång nu och ta tag i våran lägenhet.

Någon som är en bra inredare som vill hjälpa mig med att inreda mitt rum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0