Fredag 1/8

Ännu en dag har gått, och det är bara en dag kvar tills jag åker iväg till Dalarna för att träffa min mormor och morfar för att fira deras 70 års dag, vilket gör att jag missar Pride paraden som alla mina polare ska glo på, samt min sista dag med Sara.
Kanske låter lite hämst, men jag vill faktsikt hellre stanna hemma, känns som jag missar så mkt, både med jobbsökningar och vänner.

Idag vaknade jag vid 12, ensam för Sara orkade inte gå upp. Sen kom pappa hem från Gotland också, kom in ich väckte mig innan 12 för att klaga på att jag inte vattnat blommorna, sen senaare klagar han på att det ser förjävlig ut hemma, som faktsikt inte jag bidragit med. Jag är den som städat, diskat, tvättat och plockan utan mäst i det här huset medans dem var borta, sen får jag all skit som alltid. Min lillebror och Joel behöver aldrig göra något, vilket de inte gör heller. För det mesta, det händer faktsikt att dem gör det. Men det blir ändå jag som får plocka upp efter dem.

aja, imorgon åker jag och det kanske är lika bra. Ska bara stanna till Söndag så det blir bara en dag. Men det räcker gott och väl. Jag har fixat lite ny musik också så jag kommer ha något att göra på tåget i alla fall. Men jag kommer sakna Sara, och det suger att jag måste åka iväg innan henne, och vi kommer inte ses på ett tag nu heller.

Det blir ganska tråkigt att läsa detta för er som gör det, och det kanske är för att det bara är tankar om vad jag gjort under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0