Björn Axén

 
Jag vet inte var jag ska börja någonstans! Jag är held fyllt med glädje, energi och nervösitet just nu!
Klockan var 11.21 när min telefon ringer, och väcker mig. När jag svarar lite halvtrött och nyvaken så säger rösten
"Hej, vi ringer från Björn Axén", och på en fjortondels sekund vaknar jag till med ett ryck, och svrar "Ja hej", lite förvånat.
Kvinnan i luren berättade att de var intresserade utav mig för deras vårkolluktion, och att de vill ha mig på deras Catwalk den 3:e September. OM TVÅ VECKOR! Självklart svarar jag att jag är intresserad och hon berättar också att den 27:e nu på onsdag så ska jag bli klippt igen för en ny frisyr, förhoppningsvis en liknande till vad jag har, för jag tycker verkligen om mitt hår nu. Men ÄNTLIGEN hör de av sig, och de nappar på mig av alla. Jag tycker detta kommer bli spännande och skitroligt.

Önska mig lycka till och kom förfan förbi och kolla Onsdag den 3:e
Mer om platts och när det är kommer senare!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0